Etkinlik düzenlemek için başvurunuzu yazılı olarak kultur.merkezi@hacettepe.edu.tr e-posta adresine iletebilirsiniz. Yazılı başvuru aşağıdaki bilgileri içermelidir.
1. Etkinlik Adı
2. Etkinlik Tarihi
3. Etkinlik Saati
4. Etkinlik Sorumlusunun Adı, Soyadı, Telefon Numarası, E-posta Adresi
5. Talep Edilen Mekan
6. Talep Edilen Teknik Donanım
7. Talep Edilen İkram Hizmetleri
8. Beklenen Katılımcı Sayısı
Başvurunuz değerlendirilerek talep ettiğiniz hizmetlere göre fiyat bilgisi müdürlüğümüzce tarafınıza iletilecektir.
Etkinliklere yönelik tüm afiş, program, davetiye vb. basımı, dağıtımı ve duyurulması etkinliği düzenleyen kurum ve/veya kişilere aittir.
Salonlar, müdürlük tarafından uygun görülen bir zamanda hazırlık ve prova için tahsis edilir.
Düzenlenecek her etkinlik için kurum ve/veya kişilerle müdürlüğümüz arasında sözleşme imzalanır.
Kültür Merkezi içinde sadece müdürlüğümüzün belirlemiş olduğu alanlara yazılı ve görsel malzeme asılabilir.
2023 Yılı Yönergesi, Başvuru Formu ve Güncel Fiyatlar için lütfen tıklayınız.